ljekovitamockurana7

Menu

Zaboravljena šifra? | Zaboravljeno korisničko ime? | Registruj se
  • Indeks
  • » Članovi
  • » Mel
  • » Profil

Postovi

Postovi

Nar je poklon od Allaha, čisti tijelo od mržnje
Posted by: Administrator  in Islam, Islamske teme 10. Novembar 2014.   

Šipak (nar) ne samo da je zdrav nego ima i svoju simboliku. Naučnici smatraju da, zajedno sa maslinom, grožđem, smokvama i datulama , spada među prvih pet kultiviranih plodova. Nar potječe iz daleke nam Perzije, te se povezuje sa istočnjačkim kulturama i religijama već desetljećima…
U Starom zavjetu se spominje kao drvo koje je cvalo u vrtu Adama i Eve. Svoje mjesto nalazi u brojnim mitovima i umjetničkim djelima, od Rafaela do Cézannea, od Homera do Shakespearea.
Nar-šipak nalazimo na tri mjesta u Kur’anu, dva puta je spomenut kao poklon od Allaha. Također se spominje kao džennetsko (rajsko) voće.
Božiji poslanik Muhammed a.s., preporučio je konzumiranje ovog voća kao čišćenje tijela od mržnje.
Njegova unutrašnjost je puna jestivih sjemenki, a svaka se nalazi u prozirnoj “vrećici” koje međusobno razdvaja gorki odsjek. Radi svojih zrna, ovo voće nosi naziv “zrnasta jabuka”. Zrna su vrlo nježne građe i blago kiselog okusa. Jesti nar nije jednostavna stvar, budući da se svako zrno mora pojedinačno odvajati. Možda upravo zbog truda koji je potreban da se uloži, da bismo osjetili koristi nara, u monoteističkim religijama predstavlja ujedinjenost individua oko jedne vjere.
Kroz historiju se koristio za liječenje raznih bolesti. Kao protuupalno sredstvo, antihelmintik (protiv crijevnih glista), protiv kašlja, za liječenje dizenterije i kronične dijareje, za jačanje kapilara, kao pomoć u prevenciji ateroskleroze, astme, upale krajnika i bronhitisa.
Nar je odnedavna u žarištu velike medijske pozornosti zahvaljujući značajnom sadržaju fitokemikalija (tanini, katehini, antocijanidini i dr.) koje pokazuju snažno antioksidativno djelovanje. Iz tog razloga je čak prozvan “super voćem”.
Iako su ispitivanja o ljekovitim svojstvima nara tek na početku i oprezno se iznose konkretni zaključci, dosadašnji rezultati vrlo su obećavajući. Naučnici provode kliničke studije kojima žele pokazati kako ljekoviti sastojci nara djeluju na vrlo ozbiljne bolesti kardiovaskularnog sustava, leukemiju i razne oblike raka.
Jedna studija objavljena 2000. g. u American Journal of Clinical Nutrition pokazuje da se konzumiranjem nara znatno pojačava udio antioksidanata u tijelu što je rezultiralo smanjenjem oksidacije LDL kolesterola u krvi.
Istraživanja su išla i u smjeru ispitivanja utjecaja nara na snižavanje krvnog tlaka. Rezultati su pokazali da se nakon konzumacije 50 ml soka kroz godinu dana snizio sistolički, ali nije bilo utjecaja na dijastolički tlak.



Osim toga potencijalno doprinosi smanjenju nakupljanja masti u arterijama koja dovodi do otvrdnjavanja krvnih žila.
Nadalje, preliminarni rezultati pokazali su da može u određenom postotku inhibirati djelovanje virusa. Ekstrakt nara pokazao je i učinkovitu zaštitu zuba i desni.
Priredila: Aida Tule

Jedna od džennetskih voćki je nar (šipak), kojeg Kur’an,a.š., spominje kada opisuje džennetske perivoje:
فِيهِمَا فَاكِهَةٌ وَنَخْلٌ وَرُمَّانٌ
”U njima će biti voća i palmi i šipaka,
فَبِأَيِّ آلَاءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ
pa koju blagodat Gospodara svoga poričete?!” (Er-Rahman,68-69.)
AKOS.BA

Dec-19-2014 11:26 AM
Kategorija: Ljekovita Moc Kur'ana
Forum: Razno

Nikako se ne smije povjerovati džinu kada optuži određenu osobu da je napravila sihr ili učinila kakvo drugo zlo, jer šejtan želi da posije mržnju među ljudima. Njegovo svjedočenje se ne prihvata zbog toga što je griješnik, što surađuje sa sahirom i što se vijest prihvata samo od onog za koga znamo da je pouzdan i čestit. Prihvatanje vijesti od džina uzrokuje brojne smutnje i nerede, uzrokuje svađu i mržnju pa čak i razvod braka, a to je sve od velikih ciljeva šejtana. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: „Doista Iblis postavi svoj prijesto iznad vode i zatim šalje svoje trupe, pa mu bude od njih najdraži onaj ko izazove najveću fitnu. Jedan od njih dođe i kaže učinio sam to i to, a on mu odgovori: ‘ništa nisi uradio!’ Zatim dođe jedan od njih i kaže: ‘nisam ga ostavljao sve dok nisam rastavio između njega i njegove žene!’ Tada ga Iblis primakne sebi i kaže:’ divan li si ti!“ (Muslim, 7284.) Allahov poslanik Sulejman, alejhisselam, imao je vlast kakvu niko prije njega nije imao niti će je iko nakon njega imati. Allah je učinio da ga, pored ljudi, služe vjetar, ptice i džini. Rekao je Uzvišeni Allah opisujući blagodati koje mu je dao: „A Sulejmanu – vjetar, ujutro je prevaljivao rastojanje od mjesec dana, a i navečer rastojanje od mjesec dana; i učinili smo da mu iz izvora rastopljen bakar teče i da džini, voljom njegova Gospodara, pred njim rade; a kad bi neki od njih otkazao poslušnost naređenju Našem, učinili bismo da ognjenu patnju osjeti. Oni su mu izrađivali što god je htio: hramove i spomenike, i zdjele kao čatrnje, i kotlove nepokretne.“ (Prijevod značenja Saba’, 12-13.) Sulejman, alejhisselam, je dovio svom Gospodaru riječima: „Gospodaru moj, oprosti mi i daruj mi vlast kakvu niko, osim mene, neće imati! Ti uistinu, bogato daruješ!“ (Prijevod značenja Sad, 35.) Allah je uslišao Sulejmanovu, alejhisselam, dovu i zbog toga nikom nakon njega nije data vlast kakvu je on imao. Ebu Derda, radijallahu anh, rekao je: „Resulullah, sallallahu alejhi ve sellem, jedne je prilike stao da klanja pa smo ga čuli da govori: ‘Utječem se Allahu od tebe!’ Zatim je rekao: ‘Proklinjem te Allahovim prokletstvom!’ To je ponovio tri puta, a ruku je pružao kao da nešto želi dohvatiti. Kada je završio namaz rekli smo: Allahov Poslaniče, čuli smo te da u namazu nešto govoriš, nismo te ranije čuli da to govoriš, i vidjeli smo te kako pružaš ruku! Rekao je: ‘Doista je Allahov neprijatelj Iblis došao sa plamenom vatre kako bi ga bacio na moje lice, pa sam rekao: Utječem se Allahu od tebe! tri puta. Zatim sam rekao: Proklinjem te Allahovim prokletstvom, tri puta, međutim, on se nije odmicao. Onda sam htio da ga dohvatim, i tako mi Allaha da nije dove našeg brata Sulejmana zasigurno bi osvanuo vezan tako da bi se njime igrala djeca stanovnika Medine.’“ (Muslim, 1239.) Potčinjenost šejtana na način kako je to bilo dato Sulejmanu, alejhisselam, nije data čak ni Allahovom miljeniku Muhammedu, sallallahu alejhi ve sellem. To što je Allah dao Sulejmanu je izvan moći ljudi i džina i niko, nakon njega, nije u stanju potpuno potčiniti džine da mu budu pokorni. Osobine džina Pomaganje džinovima i ostvarivanje kontakta sa njima na način kako to čine sihribazi udvarajući se šejtanima, čineći širk i Allahu mrska djela, je očigledan kufr i nevjerstvo, međutim, da li je moguće da se  musliman pomogne džinom muslimanom kada bude za tim u potrebi? Prije odgovora na ovo pitanje potrebno je ukazati na najbitnije osobine džina. O tom, za nas nevidljivom, svijetu saznajemo putem časnog Kur’ana i izreka Allahovog Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem. ● Prvobitna materija od koje su stvoreni džini je vatra. Rekao je Uzvišeni Allah: „A još prije smo stvorili džine od vatre užarene.“ (Prijevod značenja El-Hidžr, 27.) A Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: „Meleki su stvoreni od svjetla, džini od plamene vatre, a Adem je stvoren od onog što vam je opisano.“ (Muslim, 7687.) ● Džina ima muslimana i nevjernika, ima ih čestitih i pokvarenih. Rekao je Uzvišeni Allah prenoseći govor džina: „A među nama ima i dobrih i onih koji to nisu, ima nas vrsta različitih.“ (Prijevod značenja El-Džinn, 11.) I rekao je: „I ima nas muslimana, a ima nas zalutalih; oni koji islam prihvate Pravi put su izabrali, a nevjernici će u Džehennemu gorivo biti.“ (Prijevod značenja El-Džin, 14-15.) Iblis i šejtani su džinskog roda, iako se šejtanom može nazvati i čovjek koji odvraća od Allahovog puta, kao što je Uzvišeni Allah rekao: „Tako smo svakom vjerovjesniku neprijatelje određivali, šejtane u vidu ljudi i džina koji su jedni drugima kićene besjede govorili da bi ih obmanuli.“ (Prijevod značenja El-En’am, 112.) ● Džini najviše borave na napuštenim mjestima, a ima ih koji nastanjuju smetljišta, mjesta obavljanja potrebe, pukotine i rupe u zemlji te mjesta na kojima borave kamile. ● Spuštanjem noći postaju aktivniji. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: „Kada se noć spušta zadržite vašu djecu, jer se tada šejtani razilaze i šire, a kada dio noći prođe pustite djecu. Vrata zatvorite i pri tome spomenite Allahovo ime…“ (Buharija, 3304; i Muslim, 5368.) ● Džini jedu i piju, žene se i imaju potomstvo. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: „Kada neko od vas jede neka jede svojom desnom rukom, a kada pije neka pije svojom desnom rukom jer doista šejtan jede svojom lijevom rukom i pije svojom lijevom rukom.“ (Muslim, 5384.) Uzvišeni Allah je o Iblisu rekao: „Pa zar ćete njega i porod njegov, pored Mene, kao prijatelje prihvatiti, kad su vam oni neprijatelji?“ (Prijevod značenja El-Kehf, 50.) ● Džini pokušavaju dokučiti nebeske vijesti kako bi ih prenijeli svojim pristalicama. Rekao je Uzvišeni Allah prenoseći govor džina: „I mi smo nastojali da nebo dotaknemo i utvrdili smo da je moćnih čuvara i zvijezda padalica puno; i sjedili smo okolo njega po busijama da bismo što čuli, ali će onaj, ko sada prisluškuje, na zvijezdu padalicu koja vreba naići.“(Prijevod značenja El-Džinn, 8-9.) ●  Džini puno lažu. Aiša, radijallahu anha, rekla je: „Allahov Poslaniče, vračari su nam govorili o nečem pa smo nalazili da je to uistinu tako?“ „To je riječ istine koju džin ukrade pa je ubaci u uho svom pristalici i uz nju doda stotinu laži.“ -odgovorio je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. (Muslim, 5952.)  ● Džini ne znaju gajb. Rekao je Uzvišeni Allah: „A kad smo odredili da (Sulejman) umre, crv koji je bio rastočio štap njegov – upozorio ih je da je umro, i kad se on srušio, džini shvatiše da ne bi na muci sramnoj ostali da su budućnost prozreti mogli.“ (Prijevod značenja Saba’, 14) Sulejman, alejhisselam, je umro naslonjen na svoj štap i tako ostao dug period. Džini su i dalje radili poslove kojima ih je Sulejman bio zadužio, jer nisu znali da je umro, sve dok crv nije izgrizao štap nakon čega je mrtvo tijelo palo na zemlju i tek tada džini shvatiše da je Sulejman, alejhisselam, umro. ● Džine u njihovom stvarnom izgledu može vidjeti samo poslanik. Rekao je imam Šafija: „Ko bude tvrdio da je vidio džina poništit ćemo njegovo svjedočenje, osim ako se radi o poslaniku.“ (Fethul-Bari, Ibnu Hadžer, 4/489) ● Džini se mogu prikazati u ljudskom liku, kao što se Iblis prikazao na dan Bedra i kao što se prikazao Ebu Hurejri, radijallahu anh, kada je čuvao sadaku. (Buharija, 2311.) Također se prikazuju u liku crnog psa i zmija. Rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: „Crni pas je šejtan.“ (Muslim, 1165.) ● Džini ponekad ezijete ljude koji ih uznemire, poput onih koji mokre na mjestu gdje borave džini, a ponekad to čine bez razloga, kao što i ljudi jedni drugima nanose nepravdu. Poznata je predaja o ensarijskom mladiću kada je u svojoj kući ugledao zmiju, koja je ustvari bila džin, te ju je probio kopljem i prije nego je zmija umrla džini su mu se osvetili i ubili ga. Rekao je Ebu Seid, radijallahu anh: „Nije se znalo ko je od njih dvoje prije umro: mladić ili zmija!“ (Muslim, 5976.) ● Džini nikom ne mogu nauditi osim uz Allahovu dozvolu. Rekao je Svemogući Allah o sihru: „Ali nisu mogli time nikome bez Allahove volje nauditi.“ (Prijevod značenja El-Bekara, 102.) ● Šejtani nemaju moć nad čovjekom! Sve što mogu je samo navođenje na zlo. Uzvišeni Allah obaviještava o onom što će šejtan reći svojim sljedbenicima u Džehennemu:„I kada bude sve riješeno, šejtan će reći: ‘Allah vam je pravo obećanje dao, a ja sam svoja obećanja iznevjerio; ali, ja nisam nikakve vlasti nad vama imao, samo sam vas pozivao i vi ste mi se odazivali; zato ne korite mene, već sami sebe…’“ (Prijevod značenja Ibrahim, 22.) ● Detaljan govor o načinu zaštite od džina je zasebna tema, ali se u najkraćim crtama može reći da je štit od njih u primjeni propisa Allahove vjere, Kur’anu, zikru i dovi. Rekao je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: „Ko klanja sabah namaz taj je u Allahovoj zaštiti…“ (Muslim, 1525.). A Ebu Hurejri, radijallahu anh, Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je kazao: „Istinu ti je rekao, a veliki je lažov!“- potvrdivši ono čemu je šejtan poučio Ebu Hurejru, radijallahu anh, rekavši mu: „Kada legneš u postelju prouči Ajetul-kursi (Allahu la ilahe illa hu), neprestalno će nad tobom biti čuvar od Allaha i neće ti se šejtan približiti sve dok ne osvaneš.“ (Buharija, 2311.) Traženje pomoći džina Džini koji su za nas nevidljivi, koji se jako brzo kreću, koji lahko mogu doći do brojnih informacija, koji su služili Sulejmanu, alejhisselam, kao graditelji, gnjurci i sl. mogli bi u mnogo čemu poslužiti čovjeku, međutim, nije dozvoljeno od njih tražiti bilo kakve usluge pa čak i kada džini tvrde da su muslimani i kada ne traže da se zauzvrat čine djela širka i kufra, a na to upućuje: Prvo: Bilo je puno džina koji su prihvatili islam direktno od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, i koji su bili muslimani u vremenu poslanstva, međutim, sav poslanički život je prošao a Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, nikada se nije pomogao sa džinom. Odnosio se prema džinima kao što se odnosio prema ljudima. Odnosio se kao rob i poslanik, a ne poput Sulejmana, alejhisselam, koji se prema njima odnosio kao vladar, jer je on bio poslanik – vladar, a Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem, je izabrao da bude poslanik – rob, što je kod Allaha bolje i vrijednije. Rekao je Ibnu Tejmijje, Allah mu se smilovao: „Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, uopće nije koristio džine, nego ih je pozivao da vjeruju u Allaha, učio im je Kur’an, dostavljao im poslanicu i uzimao od njih prisegu, kao što je činio sa ljudima.“ (Medžm’ul-fetava, 13/89.) Ashabi su bili najpreči koga bi džini – muslimani pomogli, jer oni su najznaniji u vjeri i najpotpunijeg imana, ali to oni nisu tražili i to se nije dešavalo. Nije zabilježeno da se iko iz mnoštva ashaba pomagao džinima, a da su to oni činili ili riječju dozvolili to bi bilo prenešeno i zabilježeno. To sve skupa upućuje da je nepomaganje džinima sunnet i pravi put! Drugo: Pomoć je dozvoljeno tražiti od prisutnog, živog i sposobnog da pomogne. Traženje pomoći od džina je okretanje odsutnim i nevidljivim koje otvara vrata traženja pomoći od mrtvih, meleka i sl., a to vodi u širk. Šerijat zabranjuje sve što vodi u širk. Zabranio je uzdizanje i ukrašavanje kaburova jer može biti put da se veličaju njihovi stanovnici. Isto tako, ova vrata se moraju zatvoriti jer mogu odvesti u širk. Treće: Korist koju čovjek ima od džina i džin od čovjeka je u Kur’anu spomenuta u negativnom kontekstu bez razlike radilo se o džinu muslimanu ili kafiru. Svemogući Allah je rekao: „I bilo je ljudi koji su pomoć od džina tražili, pa su im tako obijest povećali;“ (Prijevod značenja El-Džin, 6.) I rekao je: „Gospodaru naš,” – reći će ljudi, štićenici njihovi – “mi smo jedni drugima bili od koristi i stigli smo do roka našeg koji si nam odredio Ti!” (Prijevod značenja El-En’am, 128.) Korist koju je imao džin je čovjekovo veličanje džina i pokoravanje njemu, a korist koju je imao čovjek su usluge koje mu je džin pružao. Rezimirajući prethodno zaključujemo da je zabranjeno na bilo koji način tražiti pomoć  od džina, međutim, može se desiti da džin sam po sebi, bez traženja, učini određenu uslugu čovjeku. To se može desiti, ali to ne treba smatrati kerametom, jer nije poznato da Uzvišeni Allah potčinjava džine svojim štićenicima i odabranim robovima, nakon Sulejmana, alejhisselam. Onaj kome se to desi treba se utjecati Allahu od šejtana i zla nepokornih džina, jer prihvatanje pomoći od džina rađa bliske odnose s njima i postepeno odvodi traženju usluga od njih. Dešava se, prilikom učenja rukje, da dođe do razgovora sa džinom. Ako se onaj ko uči rukju već upušta u to onda se treba ograničiti u razgovoru s njima na praksu Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, čiji sav razgovor sa džinima je bio isključivo poziv u Allahovu vjeru. Ima onih koji misleći da surađuju sa melekom, ustvari surađuju sa džinom. Rekao je Uzvišeni Allah: „A na Dan kad ih sve sabere, pa meleke upita: “Zar su se ovi vama klanjali?” Hvaljen neka si, Ti si Gospodar naš, između nas i njih nije bilo prijateljstva; oni su se džinima pokoravali i većina njih je vjerovala u njih.“ (Prijevod značenja Saba’, 41.) Zato se džinu ne smije vjerovati, čak i kada tvrdi da je musliman, jer potvrda njegovog islama je za nas nedokučiva, a njegovo stanje nam je nepoznato. Zbog toga su hadiski učenjaci kazali da je predaja od džina u hadisu slaba jer je džin nepoznat, makar tvrdio da je musliman. Nikako se ne smije povjerovati džinu kada optuži određenu osobu da je napravila sihr ili učinila kakvo drugo zlo, jer šejtan želi da posije mržnju među ljudima. Njegovo svjedočenje se ne prihvata zbog toga što je griješnik, što surađuje sa sahirom i što se vijest prihvata samo od onog za koga znamo da je pouzdan i čestit. Uzvišeni Allah nas upozorava da ne vjerujemo griješniku. Rekao je: „O vjernici, ako vam nekakav griješnik donese kakvu vijest, dobro je provjerite, da u nezananju nekome zlo ne učinite, pa da se zbog onoga što ste učinili pokajete.“ (Prijevod značenja El-Hudžurat, 6.) Prihvatanje vijesti od džina uzrokuje brojne smutnje i nerede, uzrokuje svađu i mržnju pa čak i razvod braka, a to je sve od velikih ciljeva šejtana. Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao je: „Doista Iblis postavi svoj prijesto iznad vode i zatim šalje svoje trupe, pa mu bude od njih najdraži onaj ko izazove najveću fitnu. Jedan od njih dođe i kaže učinio sam to i to, a on mu odgovori: ‘ništa nisi uradio!’ Zatim dođe jedan od njih i kaže: ‘nisam ga ostavljao sve dok nisam rastavio između njega i njegove žene!’ Tada ga Iblis primakne sebi i kaže:’ divan li si ti!“ (Muslim, 7284.) El-Feredž bin Alij es-Sabbah prenosi da je imam Ahmed ibnu Hanbel kada je upitan o čovjeku koji tvrdi da liječi od sihra rukjom i tvrdi da razgovara sa džinima i da među njima ima onih koji ga služe i s njim razgovaraju, rekao: „Ne volim nikom da to čini i draže mi je da to ostavi!“ (El-Ahkamus-sultanije, Ebu J’ala, 308.). Uzvišeni Allah najbolje zna, a naša posljednja dova je: Hvala Allahu, Gospodaru svjetova. mr. Hakija Kanurić el-asr.com

(ikcpg.me)

Dec-15-2014 05:15 AM
Kategorija: Ljekovita Moc Kur'ana
Forum: Razno

Allah će stanovnike Džehennema učiniti da budu ogromni kako bi mogli podnositi razne džehennmeske kazne, jer kada bi čovjek u svojoj sadašnjoj veličini bio bačen u Džehennem u trenutku bi nestao od žestine vatre. Rekao je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem: "Razdaljina između dva ramena nevjernika u Džehennemu je tri dana brzog jahanja." (Buharija i Muslim) A u drugoj predaji kaže: "Kutnji zub ili očnjak nevjernika u Džehennemu je poput brda Uhud." (Muslim) Rekao je: "Debljina kože nevjernika je četrdeset i dvije podlaktice, kutnjak mu je poput Uhuda, a mjesto na kojem sjedi u Džehennemu je poput udaljenosti između Mekke i Medine." (Tirmizi, sahih) Sad možemo samo zamisliti koliki čuvari Džehennema moraju biti da bi čuvali i kažnjavali njegove stanovnike! Poslušajmo njihov opis:...

Uzvišeni opisuje čuvare Džehennema kao stroge i snažne, pa kaže: "O njoj će se meleci strogi i snažni brinuti, koji se onome što im Allah zapovijedi neće opirati, i koji će ono što im se naredi izvršavati." (At-Tahrim, 6.) Prenosi Ebu Ne'im svojim lancem prenosilaca od Ka'ba r.a., da je rekao: "Čuvari Džehennema su ogromni! Razdaljina između njihovih ramena je koliko godinu dana hoda. Svaki od njih sa sobom ima malj koji na sebi ima dvije željezne ušice, kada njime udare nekog od stanovnika Vatre, od siline udarca kroz vatru će propadati sedam stotina hiljada godina."

Prenosi Abdullah b. Ahmeda svojim lancem prenosilaca od Ebu Imrana El-Džuvenija da je rekao: "Do nas je došlo da razdaljina između ramena jednog o čuvara Džehennema iznosi koliko godinu dana hoda, jednim svojim udarcem će džehennemliju pretvoriti u prah od glave do pete", a u drugoj predaji stoji: "Do nas je došlo da će Džehennem čuvati devetnaestorica, razmak između ramena jednog od njih je godinu dana hoda, u njihovim srcima ne postoji ni trun milosti prema nevjernicima, naprotiv, stvoreni su da kažnjavaju."

Bilježi Ibn Ebi Hatim svojim lancem prenosilaca od El-Minhala od Amra da je rekao: 'Kada Allah naredi melecima i kaže: "Držite ga i u okove okujte." (AI-Haqqa, 30.), čovjeka će ščepati sedamdeset hiljada meleka, a samo jedan od njih kada učini ovako - kada raširi svoje ruke - njima će ščepati i u Džehennem baciti sedamdeset hiljada ljudi.'

Zapovjednik čuvara Džehennema

Kaže Uzvišeni: "Oni će dozivati: 'O Malik! Neka Gospodar tvoj učini da umremo!" (Az-Zuhruf, 77.) Malik je čuvar Džehennema i zapovjednik ostalih njegovih čuvara. Allahov Poslanik,sallallahu alejhi ve sellem, je vidio Malika u noći Isra'a i Mi'radža gdje mu je Malik tom prilikom nazvao selam. Hadis bilježi imam Muslim od Enesa r.a. Allahov Poslanik alejhi selam je Malika vidio i u snu, imao je veoma strašan izgled.
________________________

Subhanallah, kolika je onda veličina i moć Onog Koji je ova ogromna stvorenja stvorio i koji bez pogovora izvršavaju Njegove naredbe?
num.com

Sihirbazi u svom naumu i nakani da naškode ljudima, bilo iz lične zlobe i pakosti ili radi toga što je neko naručio određeni sihr da našteti određenoj osobi ili više njih, svoje sihre ostavljaju na razna mjesta, kao što ih podvaljuju ljudima u jelu i piću. U nastavku vam donosimo spisak najčešćih mjesta gdje ovi otpadnici od islama podmeću svoje spletke i sihre.

Postavljanje sihra u mezar sa mrtvace. Sihr se pospe ili poprska ispred vrata, bilo vodom ili zemljom (znači napravi sihr na vodu ili na zemlju, te dođe osoba nekad tamo u 3 sata iza ponoći i porospe tu vodu ispred ulaznih vrata ili pospe zemljom iz posude, i ko ujutro ustane prvi i nagazi na to, na njega će djelovati i ovo je neodređeni sihr, znači ko prvi nagazi)

Sihr koji se objesi na drvo ili nešto na čemu može visiti.

Sihr koji se ukopa gdje se ljudi odmaraju na putevima.

Sihr koji se ukopa ispod praga kuće.

Sihr koji se postavlja u jastuke i jorgane.

Sihr koji se postavlja u sok, kafu ili čaj, pa se popije.

Sihr koji se postavlja u hranu, pa se pojede.Ukratko kako se pravi ova vrsta sihira? Sihir koji se pojede ili popije, je vrsta sihira čija materija uđe u stomak, iz stomaka u krv, a onda do mjesta u tijelu kojem se želi nanijeti bol i šteta. Sihirbaz na papiru napiše ime osobe kojoj se pravi sihir, ime njegove majke i ime jednog od džina. Te podatke piše slovima ili razičitim brojevima te napiše šta će da uradi taj džin čije ime je naveo uz ime bolesnika i njegove majke. Svakako, uz taj ritual bude prisutan i poglavar džinskog plemena. Poglavar džinskog plemena, zadužuje džina čije je ime napisano na papiru da izvrši i obavi zadatak onako kako je napisano na papiru. Zatim osoba koja je došla da se taj sihir napravi, odnese papir te isti stavi u sok, kafu, čaj… Osoba kada popije taj čaj, sok, kafu, otvaraju se otvori tjelesni i džin zadužen za sihir ulazi u tu osobu i počinje polako da izvršava naredbu zapisanog sihira. Isto tako, sihir se pokisali u vodu, a onda se hrana poprska tom vodom i kad je osoba pojede, biva opsihrena. ⦁ Sihr koji se sipa u izvor vode da ga popije čovjek ili životinja.

Sihr koji se baca u bunar.

Sihr koji se pravi na vatri.

Sihr napravljen na ruci, jer je osoba tako tražila i kad se rukuje kome želi da naparvi sihr, sihr na njega prelazi.

Sihr koji se napravi na katanac.

Sihr koji se napravi na đonovima od obuće.

Sihr koji se napravi na jajetu.

Sihr koji se napravi na odjeći od osobe, zatim se ta odjeća spali.

Sihr napisan na kostima mrtvaca.

Sihr iznad vrata.

Sihr zašiven u odjeću (džep, kragna, kravata) itd.

Postavljanje sihra i mjesta na koja se sihir postavlja Postavljanje sihra moze biti izvedeno sa tri strane. Prvi slucaj je kada sihrbaz svojom rukom postavi ono sto je uradio. Zatim dolaze oni koji traze da se sihr napravi. Oba ova slucaja, sa stanovista mjesta na kojem ce se naci sihr, indenticna. I sihrbaz i onaj u cije je ime sihir uradjen postavljaju sihir samo na mjesta koja su dostupna svakom covjeku (odjeca, hrane i pice, kuca i zemljiste: postavljanje sihra na/u zemlju, u temelj, krov objekta, mjesta unutar kuce, cesto na prilazu kuci u vidu necistoca kada je sihir ocit, ili sihr uradjen na vodu u kojem slucaju postaje neprimjetan itd.)

Na kraju, dolaze dzinni. Nakon sto sihrbaz napravi sihir, on naredi dzinima da postave sihir na mjesto do koga ce biti izrazito tesko ili nemoguce doci: procjepi u stijenama, tekuce, stajace vode itd…Specificnost ovako napravljenog sihira je da mjenja mjesto na kome je postavljen. Jedan dzin biva zaduzen samo za mjesto sihra. On nema mjesta direktnog utjecaja na stanje opsihrenog. Njegova uloga je samo u tome da svaki put kada se sazna mjesto sihra, premjestiti ga na drugo mjesto. Tako, postoji i sihir koji nije napravljen ni na kakav predmet. Sihrbaz dzina jednostavno na osnovu proracuna odredjenih podataka uputi na neku osobu (sihrbazi traze od bolesnika ime, ime majke i datum rodjenja). Ali, elhamdulillah, pronalazak sihra, mada najlaksi, nije jedini nacin rjesavanja stanja sihirom izazvanih.

Iz knjige: “Kur’anska hamajlija”, Autor: Almin Omerasevic

STIT OD SIHRA I DZINNA: Prvi stit Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Ko pojede sedam hurmi (datula) na taste, taj dan mu nece nastetiti ni otrov ni sihr”. (Hadis biljezi Buharija) Znaci hurme treba pojesti u jutro na taste, ako je moguce da hurme budu medinske, to je ono sto se trazi, a ako nemas medinskih, onda bilo koje druge hurme do kojih mores doci. Drugi stit Sihr nema uticaja na muslimana pod abdestom. Musliman pod abdestom ima nad sobom zastitu meleka koje salje Milostivi Allah dz.s.. Od Ibnu Abbasa r.a. prenosi se da je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “Cistite svoja tijela, Allah vas ocistio. Ni jedan rob nece zanociti cist, a da ne zanoci sa njim u njegovoj odjeci melek. Ne prevrne se ni jednom, a da melek ne kaze: “Gospodaru, oprosti Svome robu, jer je on zanocio cist.” (Et-Taberani) Treci stit Prouci ove ajete, svaki dan nakon aksam-namaza: 1. 1-5 ajet suretul-Bekare, 2. ajetul-Kursijj i dva ajeta poslije nje, 3. tri zadnja ajeta suretul-Bekare (Ed-Darimi). Te noci i narednog dana ces, Allahovom voljom, biti sacuvan od dzina i sihra. Cetvrti stit Prilikom izlaska iz kuce reci: “Bismillahi, tevekkeltu alellahi, la havle ve la kuvvete illa billahi” (U ime Allaha, oslanjam se na Allaha, nema snage ni moci osim od Allaha). Ako to kazes, za tebe ce biti receno: “Dovoljno si rekao, sacuvan si, upucen si i zabranjeno je sejtanu da ti prilazi.” A sejtan rekne drugome sejtanu: “Sta mozes uraditi covjeku koji je upucen, ispunio svoju obavezu i koji je sacuvan.” (Ebu Davud) Peti stit Jedano od mjesta gdje dzinni cesto iskoristavaju priliku da udju u insane je klozet (wc). Od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je potvrdjeno da je prilikom ulaska u u klozet ucio: “Bismillah, Allahumme inni e’uzu bike minel hubusi vel habaisi.” (U ime Allaha, Gospodaru moj, uticem ti se od muskih i zenskih sejtana). Sesti stit Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je rekao: “Kada bi neko od vas prije nego sto pridje zeni (prije seksualnog cina) proucio: “Bismillah, Allahumme dzennibnes-sejtane ve dzennibis-sejtane ma rezaktena” (U ime Allaha, Allahu moj, udalji od nas sejtana i odstrani ga od onog s cim si nas opskrbio) i iz toga akta dobili dijete, ne bi mu nikad sejtan naudio.” (Buharija) Dovu treba da uci i muskarac i zena prije odnosa. Jedan mi je dzin, nakon sto je primio Islam i pokajao se, ispricao da je sa covjekom (bolesnikom iz kojeg je izasao) ucestvovao u spolnom aktu, jer nije izgovarao uvu dovu. Jedan drugi dzin mi je rekao: “Allah vam je dao jako oruzje s kojim nas mozete nadvladati, ali ga vi ne koristite”. “Ko je to oruzje” – upitao sam. “Zikr vaseg Poslanika (tj. zikr koji nam je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, preporucio)”. Sedmi stit Nakon sabah namaza prouci stotinu puta: ” La ilahe illallahu vahdehu la serike leh, lehul mulku ve lehul hamdu ve huve ala kulli sejin kadir.” U hadisu se spominje da onaj ko ovo kaze da ima nagradu kao da je oslobodio deset robova, upise mu se stotinu dobrih dijela a izbrise stotinu losih, I TOG DANA BUDE ZASTICEN OD SEJTANA SVE DOK NE OMRKNE i niko na Sudnjem danu nece doci ni sa cim vrijednijim, osim onoga ko je to cinio vise od njega. (hadis biljezi Buharija). A ko prouci ovaj zikr stotinu puta prije aksama, zasticen je od sejtana u toku te noci. Osmi stit Ko hoce da se zastiti od sihra neka probdije u ibadetu dio noci. Neka se prema tome ne ponasa nemarno, jer nemarnost prema nocnom namazau otvara mogucnost sejtanu da ovlada covjekom. Ako sejtan zavlada tobom, postanes plodna zemlja gdje se lahko zasije sihr. Od Ibn Mesuda r.a. prenosi se da je rekao: “ Kod Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je spomenut covjek o kome je receno: “Spavao je neprekidno do svanuca” (tj. do sabah-namaza, nije ustajao na nocni namaz). Na to je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: “U uho tog covjeka se pomokrio sejtan”. (Buharija) Deveti stit Uzeti abdest prije spavanja, prouciti ajetul-Kursijj i spominjati Allaha dok insana ne savlada san, jer je potvrdjeno da je sejtan l.a. rekao Ebu Hurejri r.a. : “ Ko prouci ajetul-Kursijj prije spavanja, cijelu noc je kod njega prisutan cuvar koji je od Allaha, sw,t poslan i sejtan mu se ne primice dok ne osvane.” To je potvrdio Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, rijecima: “Istinu ti je rekao, iako je on veliki lazov.” (Buharija) Deseti stit Prilikom ulaska u mesdzid prouciti:” E’uzu billahil Azim, ve bi vedzhihil-kerim ve sultanihil-kadim mines sejtanir-radzim.” (Utjecem se Allahu, Njegovom plemenitom licu, Njegovoj vjecnoj vlasti od prokletog sejtana.) Od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, je potvrdjeno da je rekao:” Ko kaze ovu dovu, na to sejtan rekne: “Sacuvan je od mene ostatak dana.”(Ebu Davud) Jedanaesti stit Ujutro i navece prouciti: “Bismillahillezi la jedurru me’asmihi sej’un fil-erdi ve la fis-semai ve huves-Semi’ul Alim:” ( U ime Allaha, s cijim imenom ne moze nasteti nista ni na nebesima ni na Zemlji. On sve cuje i sve zna.) – prouciti po tri puta. (Et-Tirmizi) Dvanaesti stit Abdullah ibnu Mesud r.a. je rekao: “ Kada dovedes mladu u svoju kucu (prva bracna noc) neka za tobom klanja dva rekata i reci: “Allahumme barik li fi ehli ve barik lehum fije, Allahumme idzma’ bejnena ma dzema’te bi hajrin, ve ferrik bejnena iza ferrakte ilel-hajri. ” (Allahu moj, blagoslovi mi moju suprugu i mene blagoslovi njoj. Allahu moj, sastavi nas dok nas sastavljas u dobru, a rastavi nas ako nas rastavljas prema dobru.” Trinaesti stit Vjernik koji vodi racuna o namazu u dzematu zasticen je od sejtana. Onaj ko ne pazi na to, otvara sejtanu put da njime zavlada. Kada zavlada, dodirom mu skrene pamet ili ga opsihri ili mu nanese neke druge nevolje koje su u sejtanovoj moci. Od Ebu Derda’a r.a. se prenosi da je od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem, cuo: “ Nema trojice u jednom selu ili u pustosi koji ne oforme dzemat,a da sejtan nije njima zavladao. Drzite se dzemata (zajednice) jer vuk uzima odlutalu ovcu.” Cetrnaesti stit Prije namaza prouciti: “E’uzu billahi mines sejtanir-radzim min nefhihi ve nefsihi ve hemzihi.” (Utjecem se Allahu od prokletog sejtana, od njegovog puhanja, dosaptavanja i spletki). (Ebu Davud)

Iz knjige “Ostri mac u borbi protiv zlih sihrbaza”, Autor: Vehid Abdusselam Bali

korisno.net

Dec-15-2014 12:17 AM
Kategorija: Ljekovita Moc Kur'ana
Forum: Razno

Kada nastupi Kijametski dan, s njega će se skinuti pokrov, pa će poletjeti prema džinima i ljudima pokrovi, njima s desne i lijeve strane, ispred i iza njih i iznad njih. Kada to vide, ljudi i džini će pasti na koljena i zavapiti: “Gospodaru, spasi, Gospodaru spasi.”...

Neki učenjaci kažu da se Allahove, subhanehu ve te’ala, riječi (u prijevodu značenja): “…i kroz svaku će određen broj njih proći…” odnose na nevjernike (kafire), licemjere (munafiqe) i šejtane. Između svake kapije jeste razdaljina koliko je razdalijna od petsto godina.

Prva kapija: ime joj je Džehennem jer ljutito dočekuje one koji dolaze u njega. S lica ljudi i žena kidat će meso, a to je najmanji oblik kazne.

Druga kapija: ime joj je Leza, koja kida udove. Kažu da su joj hrana ruke i noge. Ona uzima one koji su se okrenuli od vjerovanja u Jednog Allaha i koji su ostavili ono s čime je došao Muhammed, sallallahu alejhi ve sellem.

Treća kapija: ime joj je Sekar jer uništava meso, a ostavlja kosti.

Četvrta kapija: zove se Hutama. Uzvišeni Allah kaže: “A znaš li ti šta je Hutama? Allahova vatra rasplamsala.” Jer ona lomi kosti i prži srca. Uzvišeni kaže: “…koja će do srca dopirati.” Čovjeka će obuzeti vatra od nogu pa sve do srca. Varnice će, iz nje, izlaziti poput kula visokih, kao što kaže Uzvišeni: “Ona će velike kao kule bacati iskre.” (Murselat, 32) Iskre će ići put neba, a onda se vraćati i pržiti njihova tijela, ruke i kožu. Oni će plakati dok i suze ne presahnu, potom će plakati,a umjesto suza izlazit će im krv, a onda gnoj, pa će i gnoja nestati. Toga će biti tolikoj mjeri da kada bi se brod postavio da plovi po tome, imao bi dovoljno za plovidbu.

Peta kapija: zove se Džehim, jer su u njoj ogromne žeravice, jedna je od njih kao dunjaluk.

Šesta kapija: zove se Seir, jer se rasplamsava i užeže njima. Nije se ugasio otkako je u njemu stvoreno tri stotine dvoraca, u je svakom dvorcu tri stotine stanova, a svaki stan ima tri stotine različitih oblika patnje i mučenja. Iza te kapije su zmije, lanci i okovi, u njemu je Provalija tuga. Džehennem nema ništa žešće od nje. Kada se otvori kapija te provalije, sve džehennemlije se žestoko rastuže.

Sedma kapija:/ zove se Havije, jer onaj ko padne u nju nikad neće iz nje izaći. U tom džehennemskom odjeljku jeste i Hebhab, bunar. Što su riječi Uzvišenog: “Kad god im plamen jenja, pojačat ćemo im oganj.” (Isra, 97) Kada se otvori Hebhab iz njega izlazi takav plamen da od njega traži zaštitu i Džehennem. U njemu će boraviti oni za koje Allah kaže: “A naprtit ću Ja njemu teškoće.” (Muddessir, 17)

Kažu da je to brdo od vatre gdje će, licem okrenutim prema zemlji, biti postavljeni Allahovi neprijatelji. Njihove će ruke biti vezane na njihovim vratovima, a vratovi će im biti među nogama. Zebanije (čuvari Džehennema) stajat će kraj njih i udarat će ih maljevima po njihovim glavama. Kad god neki od njih primi udarac, njegov će krik čuti i džini i ljudi.

Džehennemske su kapije od željeza, postelja je od trnja, okoliš je tama, pod je od bakra, olova i stakla. Vatra će biti i iznad i ispod njih, a i nadstrešnica i pod je vatra. Ona je naložena i raspirivana hiljadu godina dok nije pocvrenjela, potom je dodatno raspirivana hiljadu godina dok nije pobijeljela, zatim je jos raspirivana hiljadu godina dok nije pocrnjela, i sada je crna. Ona je izmiješana s Allahovom srdžbom. Ovo spominje Kutbi u djelu Ujunul-ahbari.

Ibn Abbas kazuje da je Džehennem taman i da u njemu nema ni svjetlosti ni plamena. On je kao što i Allah kaže: “On će sedam kapija imati…” Na svakoj je kapiji sedamdeset hiljada klanaca ispunjenih vatrom, u svakom klancu sedamdeset hiljada rukavaca, u svakom rukavcu sedamdeset hiljada dolina, u svakoj dolini sedamdeset hiljada dvoraca, u svakom dvorcu sedamdeset hiljada stanova ispunjenih vatrom, u svakom stanu sedamdeset hiljada posuda napunjenih otrovom.

Kada nastupi Kijametski dan, s njega će se skinuti pokrov, pa će poletjeti prema džinima i ljudima pokrovi, njima s desne i lijeve strane, ispred i iza njih i iznad njih. Kada to vide, ljudi i džini će pasti na koljena i zavapiti: “Gospodaru, spasi, Gospodaru spasi.” Vehb ibn Munebbeh priča: “Razmak između dvije kapije (dva sprata) Džehennema jeste sedamdeset godina, a svaka je kapija vrelija od one iznad nje sedamdeset puta.

Kažu da Džehennem ima sedam kapija, a svaka kapija ima sedamdeset dolina, a dubina svake od njih iznosi sedamdeset godina propadanja. Svaka od tih dolina ima sedamdeset hiljada klanaca, a svaki klanac sedamdeset hiljada pećina, u svakoj pećini ima sedamdeset hiljada rukavaca, svaki rukavac ima sedamdeset hiljada zmija, a na obrazima svake zmije nalazi se sedamdeset hiljada škorpija, svaka od škorpija ima sedamdeset hiljada žaoka, a u svakoj je čaoci krčag otrova. Nijedan nevjernik niti munafik neće biti a da neće iskusiti sve to. Ovo navodi Ibn Vehb u knjizi Ehval. Ovakvo nesto ne govori se napamet, jer se radi o nečemu što je gajb, a Allah najbolje zna.

Muhammed ibn Ahmed El-Qurtubi - pokajanje.com

  • Indeks
  • » Članovi
  • » Mel
  • » Profil

Forum Info

Forum Statistika
 
Ukupno tema:
285
Ukupno anketa:
4
Ukupno postova:
51
Info člana
 
Ukupno članova:
284
Najnoviji član:
Kasim
Članovi Online:
0
Musafiri Online:
46

Online: 
Nema članova online
FaLang translation system by Faboba